Fraser Island

Hey allihopa!
Nu ar vi tillbaka igen hela & valbehallna, dock har vi dragit med oss en hel bunt med myggbett! Jag slutade rakna mina nar jag kom upp till 40, sa det finns sa det racker och blir over!

Vi har upplevt allt mellan himmel och jord pa 2 natter & 3 dagar kanns det som! Vi har sett vilda rockor, haft dingos som snott varan mat, haft dingos som tagit min troja och lopte ivag med min kamera i, haft dingos mer eller mindre overallt.. Men tyvarr kommer vi skriva mer om vara dagar pa fraser en annan dag, for vi ar jekligt trotta och hungriga just nu, och tiden borjar aven rinna ut har pa datorn!

Seyah ;)


Kommentarer
Postat av: Susanne

åååå va gött det ser ut. Kul å¨se er alla tre. Ha de jätte bra. Puss påer.

2010-02-06 @ 15:33:44
URL: http://karlskogabodins.blogg.se/
Postat av: Sophie

puss på er!

2010-02-06 @ 18:33:41
URL: http://rockklassiker.blogg.se/
Postat av: Anonym

2010-02-06 @ 19:05:53
Postat av: Neo

Idag fyller jag 3år. Jag saknar dig moster. Jag fick en brandbil i paket och en traktor och en lastbil. Älskar dig. Nu ska jag skriva själv: <jhhhnbbnjn,,-bnlz

2010-02-06 @ 19:08:24
Postat av: Tone

Ni ser ut att ha det bra, bruna och fina. mysigt med husdjur.

2010-02-07 @ 01:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0