we got balls!

Bodin & Lilja har i Mandags slangt sig ur ett flygplan pa 4000 meters hojd! Dar kan vi snacka om bra adredalin kansla, det var helt otroligt! Vi blev upphamtade vid 07.15 och akte direkt till stallet dar vi skulle hoppa fran, fick pa oss langbyxor, och selen och gick sedan igenom sakerheten och hela koret hur vi skulle ligga i luften samt nar vi 'ramlar' ut ur planet!

Det tog cirka 25 min att komma upp till ratt hojd med planet och sen var det dags! Vi hoppade med tva andra svenska tjejer ocksa, och jag (eve) var nummer 2 att slanga sig ut.. Tror ni vara nerver satt utanfor skinnet? - JA!

Vi tog tjuren vid hornen och satte oss praktiskt taget utanfor planet och hade bara rumpan mot flygplans dorr kanten, med instruktoren sittandes kvar, sen drog vi pa 2 volter och vi var igang! Fritt fall i 60 sekunder i 200km/h, det kandes ratt bra i trumhinnorna da vi val kom ner! Oronen varker fortfarande, tva dagar efter!

Vi har aven nojet att i framtiden kunna slanga upp vara videos for er ska ni se, dock inte just nu da vara datorer ej tar cd-skivor (?) hur som haver!

Om ni nagonsin funderat pa att Skydiva.. GOR DET! Det var helt klart det basta jag nagonsin gjort, och hade jag haft pengar pa kortet hade jag hoppat en gang direkt da vi kommit ner, men icke! Det far bli en gang framover!

Eve flyger over Byron Bay!


Kristin faller just ur planer och ar mitt upp i en volt!


Man ar ratt lycklig i just denna stund!


AWESOME!



Puss&krram!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Oj oj vad tuffa ni är! Ser bra härligt ut! kram på Er

2010-02-24 @ 20:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0