30 January

Klockan star pa 12.45 har & i Sverige har alla just gatt & lagt sig efter en hel galen natt pa statt med Black Jack i taten!

Igar hade vi varan forsta regnskur under varan vistelse, den varade under cirka 2-3h & vi njot under varje sekund det slog ner vatten pa backen! Det blev sa svalt och skont sa jag drog t.o.m pa mig mina trekvarts byxor, men lyckan varade inte lange.. Nar regnet svepte bort kom givetvis luften att bli 100* fuktigare an tidigare!

Idag ar det mulet har i Noosa, men Kristin & Sofia drog sig trots allt ner till stranden, jag sjalv orkar dessvarre inte ligga dar pa nan dag! Blir kanske ett dopp i poolen istallet! Vi ska snart dra oss vidare uppat i landet ocksa, men vi vet inte exakt nar och vart.. Ikvall ska vi planera vidare litegrann :)

Regnperioden har tydligen dragit in ratt bra over Townsville och Cairns som ar vara tva sista destinationer.. I Townsville har dom en rejal oversvamning som vi sag pa nyheterna igar, sa vi far val kopa oss en luftmadrass att glida runt pa ;)

Puss&kram fran Bodin!


Kommentarer
Postat av: Simon

Black Jack spelade på wickan och inte statt ;)

På statt va legendaren Nordman!

Mycket folk på statt o bra stämning. Ni skulle varit där.

2010-01-30 @ 11:12:00
URL: http://avander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0