Monday 11 January

Sofia & Kristin ligger och sover i varat mysiga 16-baddars rum, som idag har bytt ut Israeliska ganget mot ett tjejgang fran England eller Usa skulle jag kunna tippa pa, & har sitter jag!

Inte trott, utan bara svettig! Vi har kopt ett Australiensk kontantkort nu, men det tycks daremot inte fungera att ringa hem till Sverige? Anyway, idag tog vi faktiskt sparvagnen fran Melbourne City ner till stranden pa en impuls tripp, vi var ju tvugna att se havet! Daremot var vi mindre utrustade med solkramer, sa nu stramar det lite i skinnet har och dar..

Imorgon kvall vid 20.00 hoppas vi pa Greyhoundbussen mot Sydney, vi kommer vara framme i Sydney klockan 11.00 Onsdag! Sa resan tar cirka 14 h om inte jag har raknat helt fel! Det blir en lang resa.. igen!

Nu ska jag ga ut och knalla runt har en svang tror ja, virra bort mig,m det vore natt! ;)

OBS! Game on Rockklassiker.blogg.se!

Har ar klockan 21.20 & hemma 12.20..
Kanns konstigt att det ar sa manga timmar emellan!

// eve


Kommentarer
Postat av: (Krisitn:s)Kusin Mia

Jag hade också problem med telefonkorten i Australien.. men det är bara att fortsätta prova.. tillslut så går det.



I bland hade man tur.. ibland inte! :)

Ha det så skönt!

2010-01-13 @ 08:58:52
URL: http://miapiafias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0