Lordag

Antligen!
Nu har vi fatt fason pa bilderna, dock ar det over 100 bilder sa vi slanger bara upp nagra stycken! ;) Lordag kvall blir lugn for rum nummer 21, da de brudarna hade en ratt tuff men grym gardag pa Balis uteliv! Klockan stod pa 05.00 da vi rullade hemmat till Ap inn, som varat hotell heter!

Imorgon aker vi vidare till Gili oarna och aven Lombok for en cirka vecka! Sedan atervander vi till Kuta igen! ;)

Forresten for er som kommer ihag, markus kopian fran Australien.. hur liten chansen nu ar sa har vi traffat dom igen har i bali.. varlden ar faktiskt bra liten ibland!


Kuta Bali


Dreamland Beach


Dreamland Beach

 
Dreamland Beach


Bali Kuta staty


Gbg tjejer och vi!


Poolen pa varat hotell i Kuta Bali


Tjaru! Han paminner om mig (eve) nar jag sover faktiskt..


Padang Padang Beach


Nu stanger tydligen internetcafet! fler bilder en annan dag ;) PUSS


Kommentarer
Postat av: syster ellen

hahaha, fan vilken go bild på apan! och ni är faktiskt rätt lika han o du eve !!

2010-03-06 @ 17:40:36
Postat av: Susanne

Jag håller med Ellen jag :) Rätt lika faktiskt ha ha ha

Goa bilder. Ha det bäst ,Puss på er.

2010-03-07 @ 20:40:17
URL: http://karlskogabodins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0