Onsdag?

Mitt storsta problem under dessa 2 gangna manader ar faktiskt att halla reda pa vad det ar for dag.. Jag tackar och bockar for kalender pa datorn sa man kan dubbel kolla laget!

Hur som haver.. Vem bryr sig?
Igar tog vi tjuren vid hornen och bestallde for manga drinkar och gick ut och dansade med ett gang svenskar! En Gin & Tonic for 10 000 rupier (8.50;-), en shot for 6 000 (cirka 4-5;-) gillar laget! Idag bjuder dessvarre Bali pa mulet vader och regn, kanske ar det tur sa man kan lagga sig och sova nagra timmar utan att ha nagon storre angest!

Igar hyrde vi mopeder igen och akte ut for att forsoka hitta till flertalet fina strander.. Denna gang gick det mycket battre an sist da vi virrade runt i 2h for att hitta till en strand, som igar tog oss 20 min att komma till! Bra jobbat tjejer.. Trafiken ar forovrigt crazy har nere, nar du hyr en moppe, dubbelkolla sa tutan fungerar for den kommer vara din baste van under de narmsta timmarna! Storst och tutar mest gar forst!

Nej ni.. Inga bilder idag heller, det kommer framover..
Nu tror jag att vi ska unna oss en powernap!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0