Airlie Beach

Vi ar fortfarande kvar i Airlie Beach, och imorgon runt lunchtid ska vi ge oss ut pa en stor segelbat och gora var Whitsundays - trip, som varar i 3 dagar! Mer eller mindre sa kommer vi aka runt till ett gang otroligt fina oar, och snorkla! Sa forhoppningsvis far vi mycket sol under vara dagar och inte en gnutta regn, vi haller tummarna :)

Nu ska jag bege mig tillbaks till Hostelet och lagga mig i sangen tillsammans med vara nyfunna vanner.. Bedbugs! Dom lever ett gott liv i madrasserna och biter en', sa man far myggbetts liknande bett pa kroppen! Dom ar inte sa uppskattade och inte heller kackerlackorna som vi alltid tycks hitta till i vara rum, an sa lange tror jag att vi atminstonde har haft kackerlackor pa 4 av vara boenden!

Blir sangen tidigit idag, pga av en hard utekvall igar!
Pa forfesten spelades 'En Sockerbagare', Magnus Uggla, Freestyle & ett helt gang med gammal musik tillsammans med ett gang svenskar! :)

Justdet, Sophie svarade ratt pa var tavling!
Det ar Sofia, ja! Det ar hennes hand ur en galet konstig vinkel bara ;)


Puss&kram!


Kommentarer
Postat av: Sophie

vad vann jag då? en slängpuss från er?

2010-02-09 @ 20:49:56
URL: http://sophietornander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0