alla hjartans dag!

Nu har vi vaknat upp efter en oskon men ratt snabb natt pa flygplatsen i Brisbane! Sondag och alla hjartans dag nu juu, det maste firas, sa ikvall slar vi halarna i taker, i brist pa klackar! ;p

Om cirka 4h kommer var buss till Byron as well!



For att fa lite battre uppfattning pa vart vi befinner oss i landet, med tanke pa hur vi flanger runt har vi nu ordnat en karta! vi har alltsa akt nerifran Melbourne (som inte syns pa kartan) upp till sydney, och hela vagen upp till Airlie Beach! Igar tog vi ett flyg fran Airlie ner till Brisbane som vi nu befinner oss i nu, och den sista biten tar vi bussen till Byron! Hanger ni med? ;)



Kommentarer
Postat av: Susanne

Hejsan ha en super bra alla <3 dag...ha så kul i kväll. Puss kram på er.

2010-02-14 @ 07:05:26
URL: http://karlskogabodins.blogg.se/
Postat av: Elvira

Hoppas ni får en fin dag o en go kväll! Nu är det morgon här så som det var för er för flera timmar sedan när vi prata..



Puss på er!

2010-02-14 @ 08:11:39
Postat av: Christer

Hej på er tjejer. Ni verkar ha det hur bra som helst, med fantastiska upplevelser vad det gäller natur, människor ni träffar mm. Det jag undrar över är hur långt är det igentligen mellan Brisbane och Airlie Beache, vad jag förstår är det otroligt långt mellan dessa ställen. Ha en fortsatt bra resa och var rädda om er. När drar ni vidare till Indonesien?

// Christer

2010-02-15 @ 21:33:44
Postat av: Mia

Kristin...Tack så myckert för gratulationen på min födelsedag. Roligt att du kommer ihåg kusin vitamin när du befinner dig på andra sidan jordklotet. Ni ser fortfarande ut att ha det riktigt bra å när jag nu tittar ut genom fönstret å ser stora snöflingor önskar jag att jag kunde var där i erat ställe. :(

2010-02-16 @ 09:21:25
URL: http://miapiafias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0