helt sinnes..

Daligt med uppdatering fran varan sida, men dagarna har en tendens att bara rinna ivag har i Byron! Vi har snart varit har en vecka och aker vidare pa Mandag till Bali.. Det har redan gatt 6v av varan resa, 6 VECKOR!!

Jag ar inte helt saker pa om jag kommer hem igen.. Kan bli som sa att jag av kommer slarva bort mitt pass! ;) Dont Worry, Be Happy!

Min kamera har fatt sig en rejal kyss ocksa, men den ska nog halla ett litet tag till, forhoppningsvis! Bilder maste vi forsoka fa upp har ocksa snart, vi ar bara valdigt bekvama av oss har i Byron kan vi val kort och gott saga.

Vara dagar ser mer eller mindre ut som sa att vi kliver upp vid 9 tiden, gar upp och steker vara lovely agg och ater frukost! Om vadret tillater knallar vi ner till stranden och slappar under de narmsta timmarna annars ar vi kvar pa hostelet och lirar nagra omgangar kort! Tar oss en dusch, och gar pa Goonet! (som forovrigt ar livsfarligt, vi har hunnit sanka pa tok for manga boxar vid det har lagret!) Gar sedan ut och skakar rumpa pa Cheeky Monkeys och gar till sangs runt 04.00!

For tillfallet hanger vi med 2 grabbar fran Karlstad as well, sa 'Varmlands visan' gar varmt om kvallarna! ;)

Puss&kram fran eve!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0