Torsdag 25/2

Tjena allihopa!
Nu har vi landat pa Bali och har fatt lite battre uppfattning om stallet!
Om vi ska jamfora med Aus i min asikt (eve), sa ar aus battre! Delvis for att det liknar Sverige till storsta del, men att det sa mycket battre ;D Bali ar smutsigt, BILLIGT, jobbiga manniskor som forsoker salja pa en massor av saker, med detta sagt hatar jag inte Bali! ;D Jag gillrt, men foredrar Aus so far! Forhoppningsvis hinner jag andra mig innan vi lamnat landet!

Men nu till dom riktigt mumsiga bitarna i Bali!!
Priser, priser och ater priser.. Det ar billigare an i thai, kan ni da tanka er hur billigt det ar?

Marlbrou cigaretter kostar i svenska kr: 8;-
McFlurry - 4;-
Fulltankad moped - 16;-
Hyra moped for en dag - 28;-
Kyckling & Cashewnotter - 21;-
3 klaningar - 110;-
Vaska - 28;-

Jag kan fortsatta listan tills imorgon, men det far racka dar ;D
PUSSSS


Kommentarer
Postat av: Susanne

Va skönt att det är billigt så ni kan handla lite, å äta lite gött ;) är det nå snygga klänningar då? Har ni hittat nå bra boende? Ska ni hitta på nått kul eller? Kram Susanne

2010-02-25 @ 20:33:52
URL: http://karlskogabodins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0