Fredag


Var bat under Whitsunday-trippen!


WhiteHeaven Beach - Whitsundays


Utsikt fran varat rum pa Whitsundays!



Belive it or not, men Lilja visar just upp storleken pa 3 hajar som vi nyss haft vid fotterna! Rev-hajar visade det sig vara, ratt frant, men vi skrek som tjejer!

Obs! Akta er for dom snygga stallningarna!
OCH! Stinger-suites, det var sa mycket dodliga maneter sa vi behovde ha dessa snygga plagg! ;p


Nara skjuter ingen hare, men! Vi va centimeter fran att fa denna i huvudet!


Akta er for tighta kroppar! GRRRRR..


Vilket ar det snabbaste djuret? - Ooooorneeeen!

Skamt o'sido, da vi akte igenom ett 'gap' med berg pa vardera sidan av baten behovde jag (eve) rycka in med mina goda bus-vissel talanger, vilket innefattade att jag stod och tok visslade i ca 10 min medans en fran besattningen pa baten stod och viftade med en kyckling klubba! Sag formodligen ratt knepigt ut, men se vad vi fick ut utav det.. jora, en orn med klor lika stor som min hand!


Whiteheaven beach!



Glassar lite!




Ol-spel!


Alla skulle upp och sjunga sina respektive nationalsanger! Ljuvligt

Skal!


Byron Bay, vi alskar Goon!
For er som inte vet vad Goon ar vid det har lagret sa ar det en box pa 4.4 liter vin, som ar ap-billigt och sjukt ackligt.. trots detta sa dricker alla detta inhemska vin, varje kvall! ;p


Fuck you as well!


Goon - time.. Eve & Ashton - Canada tjej


Surf-time!

 
Kristin Ashton Eve


Byron




Kommentarer
Postat av: Elvira

Kanoners, alla tider och galet bra, det vet jag att ni hart!Saknar er dock förbannat mycket, har varit på statt idag...natt kanske jag ska säga..PussOKram

2010-02-21 @ 04:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0