Mandag


Sorry, man tappar motivation att skriva allt vi gor nar vi inte far in dom forbaskade bilderna.. vi har som sagt en hel dros med bilder vi vill dela med oss med, men utan nagon storre framgang!

Klockan ar cirka 19.30 har och vi borjar bli lite smatt taggade for en utekvall pa Cheaky Monkeys, som ar ett valdigt populart backpacker utestalle har i Byron Bay! Tack for alla tips forresten om myggbetten, de ar pa g at ratt hall nu atminstonde!

Annars om dagarna ligger vi och steker pa stranden och svettas! Gar hemmat mot hostel'et efter cirka 4 h da vi ar utslagna, tar en powernap, fixar kak, duschar och glider mest bara runt! Jag gillar livet!

Nejni, om man kanske skulle ta sig i kragen och kolla med tjejerna hur varan kvall ska spenderas.. Jag rostar pa en utekvall, sa om det gar min vag.. Ja da ar vi fulla&goa lagomt tills ni kakar lunch, sa ni kan ju slanga en tanke pa oss ;)

Puss&kram fran oss

 


Kommentarer
Postat av: Annica

Målande beskrivningar e ok, i brist på bilder//hoppas kvällen/natten blev "superkul"

2010-01-18 @ 22:34:01
Postat av: Annica

Målande beskrivningar e ok, i brist på bilder//hoppas kvällen/natten blev "superkul"

2010-01-18 @ 22:34:20
Postat av: Susanne

Fixade det sig? Hoppas att ni kan få in några kort snart...skulle vara jätte kul :) Annars så håller jag med Annica...Hade bäst. Kyss på röva <3 <3

2010-01-19 @ 11:15:20
URL: http://karlskogabodins.blogg.se/
Postat av: Tone

Ni ser ut att njuta av livet, ha det fortsatt kul.

2010-01-19 @ 16:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0