Tisdag 12 January


Klockan ar 10.00 har och hemma 00.00!

Melbourne har bjudit pa tok-hetta, svalkande hav, maneter, riktigt varmt sovrum.. & mycket mer, men framforallt varme! Vi har inte tagit reda pa exakt hur varmt vi hade det igar, men det maste ha varit runt 40 grader, eller sa ar man bara valdigt kanslig for varmen nu nar man kommit fran kylan! Hur som helst, om cirka 10h ska vi hoppa pa Greyhoundbussen till sydney som vi namnde i tidigare inlagg, det blir en langresa pa 14h, men vi har atminstonde ac pa bussen ;)

For tillfallet har vi val inte sa jatte mycket att skriva om, har som sagt bara hunnit att vanda pa dygnet nu sa man kommer in i tiden har nere! I Sydney har vi iallafall bokat boende pa Noahs i 3 natter och ska aven boka in en Surftrips dag! Vi ska forska hinna med att aka och kolla pa Sydneys Zoo ocksa, sa forhoppningsvis kommer det lite roligare bilder om nagon dag!

Puss&Kram allihopa!

OBS! Aussie nummret ar: 0449573646, obs funkar det inte an, vi haller pa och kranglar med vodaphone all the time! 


Kommentarer
Postat av: susanne

Vill bara berätta att i dag så hade jag en lite sööööt jobbar kompis på badet ;) Louise har tagit betalt av dom som ville simma i dag. Jag har pussat på henne från dig oxå :) Kram på er.

2010-01-12 @ 10:24:07
Postat av: Malin

Åh, Australien är ju ett riktigt surfparadis! Hoppas att ni hinner med att prova på det... Hälsningar från ett kallt Göteborg :P

2010-01-12 @ 15:43:37
Postat av: Susanne

Hej när jag ringde till dig så blev det gratis för dig men jag kan tala om att det kostade 15 kr min för mig på mobilen ;) nästa gång ringer jag från hemtelefonen. men det var gött att prata med er å höra att allt var ok. Nu blir det Afton å sängen...en del ska ju jobba puss å kram brudar.

2010-01-12 @ 22:03:44
URL: http://karlskogabodins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0